אתרים שאוהבים אנשים

כך אנחנו בונים אתרים


הגענו לתחום בניית האתרים במקרה. פלאשלינק, בראשית דרכה, עסקה בהיבטים הטכנולוגיים של Flash ובהפקות פלאש שונות, ועם הזמן רכשה ידע עצום והתמחות מעמיקה בטכנולוגיות שרת וצד הלקוח, ובמיוחד בכל הקשור לחווית המשתמש, שהתבטאו בהקמת מערכות תוכנה וניהול גדולות לאירגונים. היו כמובן, גם אתרים שנבנו מדי פעם. מצב זה השתנה עם השלמת מערכת הניהול הראשונה שבנינו: FlashLink WebAdmin, שהפכה את חווית המשתמש בכל הנוגע לעריכת תכני אתרים - לחוויה אמיתית. הלקוחות אהבו את המערכת, את העבודה הקלה, הנעימה והפשוטה עימה, תהליך הלימוד הקצרצר ובעיקר את העובדה שאין צורך להיות מהנדס כדי להפעילה ולשלוט בה. פניות הגיעו ונענו בחיוב, וגם אנו אהבנו את תהליך בניית האתר ועריכתו באמצעות המערכת. נכון לסוף 2017, לקראת השקתה של גרסת הדור הרביעי של המערכת - WaveLink - שירתה הגרסה הוותיקה יותר (WebAdmin III) קרוב ל- 300 אתרים, דפי נחיתה ואפליקציות ווביות שונות.

אנחנו בפלאשלינק מאמינים באמנות וביצירתיות. מבחינתינו, תהליך כתיבת קוד וסקריפטים הינו אמנות לכשעצמה, לא פחות מתהליכי העיצוב והגרפיקה. לא פעם אנחנו מוצאים את עצמינו משקיעים הרבה מעבר למתוכנן בעבודה מסויימת, כדי למצות את הצד היצירתי של הדברים; לתת במה לרעיונות חדשים וחדשניים; ולשאוף ולהגיע לתוצאה מושלמת מכל בחינה - אפיון והגדרת האתר, עיצוב וגרפיקה, עיצוב רספונסיבי, קוד אופטימלי וביצועים מעולים. לדוגמה, אף פעם איננו מסתפקים בביצוע הרספונסיבי האוטומטי המסופק ע״י מערכת הניהול, אשר בדומה למערכות אחרות, מבוסס על מצבור כללים שככל שהם טובים ונכונים, אינם יכולים להחליף את המגע היצירתי האנושי; ולכן אנו משקיעים זמן, מחשבה ועבודה, רמות רזולוציה נוספות, סטיילינג נוסף היכן שנדרש ועוד ועוד עד שמתקבל ביצוע רספונסיבי אופטימלי, יפה והולם את הצרכים.

כל פרוייקט שאנו מבצעים הוא ״בייבי״ שלנו לכל דבר, אשר אנו מגדירים, יוצרים, מטפחים, משקיעים ומביאים לכדי גמר מעולה, ללא פשרות. אנו משקיעים מאמצים, חשיבה וזמן ככל שנדרש בלימוד והכרת התחום בו עוסק האתר עד שאנו ״חשים״ אותו ואת רצונותיו של הלקוח. התהליך השיווקי מתחיל בלימוד והכרת עסקו של הלקוח, אפיון קהל לקוחותיו והגדרת מטרות האתר; מכאן אנו מאפיינים את תכונות האתר, מבנהו, מרכיביו ולבסוף את עיצובו, כאשר הלקוח שותף מלא בכל התהליכים - בהתאם לרצונו, זמנו וזמינותו. סקיצות העיצוב הנמסרות ללקוח, לא תמיד ממחישות ב-100% את ניראות האתר הסופי והחי, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר באנימציות ואפקטים המשולבים במרכיבים שונים של האתר. במקרים כאלה איננו נרתעים מביצוע שינויים ותיקונים לשביעות רצונו של הלקוח. גם לאחר סיום הפרוייקט ומסירתו ללקוח, איננו חוסכים במאמצים לסייע, לשפר, להדריך וליזום - והכל למען מטרה אחת: אתר מדהים ולקוח מרוצה!
 

פרוייקטים נבחרים

שירותים נוספים

שירותים נלווים שאנו מספקים לאתרי אינטרנט

אם הנכם מתכננים להקים אתר, סביר להניח שתרצו שייראה מרשים, ויציג את עסקכם או פעילותכם לגולשים באופן ברור וממצה. כמובן שיש לבחור עיצוב שיפנה לקהל היעד שלכם וישדר את המסרים שלכם באופן מיטבי, ולבנות את האתר כך שיהיה קל לניווט, יציג מיידית את התכנים החשובים, יהיה ידידותי עבור מנועי חיפוש ועוד ועוד. נשמע קשה? ובכן, זה החלק הקל, שבדרך כלל מבוצע ע״י אנשי מקצוע.
האתר שלכם יכול להיות מקסים ומדהים, אבל מה שבאמת יקבע את איכותו הינו איכות התכנים שלכם. תכני האתר - טקסטים, תמונות, סירטונים ואחרים - הינם דברים שיש ליצור, לבנות באופן כזה שהגולש יקבל את המידע שברצונכם להעביר באופן מהיר, ברור וממוקד, ולמקם אותם בדפים ובמקומות הנכונים ולפי סדר הולם.
אתם ללא ספק מומחים בתחום הפעילות שלכם, ולכן רק אתם יכולים לקבוע אילו תכנים יופיעו באתרכם. אבל לא כל אחד מומחה בכתיבה שיווקית מוכוונת קהל יעד, תרגום (שיווקי!) לשפות שונות, קביעת מיקומי התכנים כך שישיגו תשומת לב מירבית באתר אינטרנט, אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש, טיוב תצלומים ותמונות ועוד.

מלבד עיצוב ובניית אתרי אינטרנט, אנו מספקים מגוון שירותי תוכן ואחרים החיוניים להצלחת האתר שלכם:
  • כתיבה שיווקית: אנו עובדים עם מומחים בכתיבת תכנים שיווקיים במגוון רחב של תחומים. איננו מתיימרים ״להמציא״ את התכנים. אנו צריכים לקבל את התמצית מכם, ונהפוך אותה למאמר הכתוב בצורה שיווקית, בשפה נכונה ובמבנה נכון שיעביר את המסר ליעדו בצורה ברורה ומובנת. בין אם מדובר בקטעי טקסט קצרים, סלוגן, מאמר, פוסט או אחר, חשוב להקדיש מחשבה כיד להגיע לניסוח אופטימלי, ובשילוב נכון עם תמונות אווירה.
  • תרגום: אתרים רבים הינם רב-לשוניים, כלומר מיועדים לקהלי יעד הדוברים בשפות שונות. אנו עובדים עם מתרגמים מעולים בשפות עברית, אנגלית, צרפתית ורוסית, וביכלתינו לקבל שירותי תרגום בשפות נוספות. לרוב, תרגומי מאמרים וטקסטים באתרי אינטרנט אינם יכולים להיות תרגומים מילוליים בלבד, מאחר והתכנים המקוריים כתובים בשפה שיווקית ותרגום מילולי יאבד את הדגשים השיווקיים. לכן יש לבצע תרגום כך שיהיה דומה אך לא זהה למקור, אם כי נאמן לתמצית התוכן אך גם מספיק גמיש כדי ליצור דגשים שיווקיים נכונים בשפה אליה מתרגמים.
  • טיוב תמונות וגרפיקה: אתר אינטרנט ״טוב״ צריך לתת שילוב ויחס נכון בין טקסט וגרפיקה. אין הרבה דברים הפוגעים בחוויית הגלישה כמו גרפיקה ותמונות באיכות ירודה, חיתוך לקוי או חוסר התאמה של הגרפיקה לתוכן. בין אם מדובר בתמונות המשובצות בתוך מאמר, תמונות בודדות, תמונות בגלריה או תמונות מוצרים בקטלוג - חשוב, כדאי ורצוי לדאוג לתמונה מתאימה לתוכן, באיכות גבוהה אך במשקל קטן, בכיוון, מימדים וחיתוך מתאימים ובמאפייני בהירות, קונטרסט, צבע וחדות הולמים. אנו מספקים מגוון שירותי פוטושופ ואחרים לצרכים כאלה ונוספים, וכבר ביצענו טיוב ויצירה של גלריות שלמות וקטלוגים שלמים עם מאות מוצרים.
  • עדכוני תוכן: חשוב ליצור ולהעלות לאתר תכנים חדשים כדי לרענן את האתר, ליצור עניין מתמשך אצל הגולשים, לשתף במדיה חברתית ולהשיג הזדמנויות נוספות לקידום. במקרים של קטלוג, וודאי נוספים מוצרים חדשים מדי פעם או מוצרים קיימים מתעדכנים. רובינו משקיעים את מרבית זמננו ומרצנו בעסק או בפעילות שלנו, וכאשר עולה הצורך לעדכן תכנים באתר, לא תמיד מקבל הדבר את העדיפות הנכונה וחבל. מערכת הניהול WaveLink תסייע לעדכן את התכנים באופן קל ומהיר מאוד. אבל במקרים רבים יהיה הרבה יותר נוח ויעיל פשוט לשלוח את התוכן אלינו במייל, ואנו נדאג לבצע הגהה ולעדכן את התכנים באתר בתוך פרק זמן קצר מאוד. אנו מפעילים תכנית ״עדכוני תוכן ללא הגבלה״ ללקוחותינו. פנו אלינו ונשמח למסור פרטים נוספים.
נתקלתם בצורך אחר? פנו אלינו ונציע לכם פיתרון.

לפרטים נוספים, מלאו את הטופס ושלחו: